Üye Girişi

Üye Girişi

BU KANI DURDURUN!...

15 Eki 2012
Her tarafta kan... kan... kan... Her taraf şehit yası,
Ya bir ana, ya bir dul, ya yetim ağlaması,
İşte bu Türkiye`nin bugünkü manzarası.

Yetmez mi akan kanlar, yetmez mi sönen ocak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Devletin kaderini elinde tutan beyler,
Şehitlerin ardından bol nutuk atan beyler,
Artık lafı bırakın, yanıyor vatan beyler!

Bu yangını, vahşeti kim sona erdirecek?
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Boş lafa doyduk beyler, soyunuz söndü mü hiç?
Hiç evlat verdiniz mi, bağrınız yandı mı hiç?
Askerdeki yavrunuz,tabutla döndü mü hiç?

Hiç acı çektiniz mi, yürekler yardıracak?
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Buna terör demeyin, diyene şaşıyoruz,
Terör derken ta baştan yanlışa düşüyoruz!
Ne terörü efendim, bir savaş yaşıyoruz!

Savaş, evet savaş bu, "Pkk" bir oyuncak!
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Bu savaşı görmeyen gözleri suçluyoruz,
Eşkiya, terör gibi sözleri suçluyoruz,
Devleti değil ama, sizleri suçluyoruz!

Sizsiniz toparlayıp, derleyip, derdirecek,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Asker, Polis, Özel-Tim görevini biliyor,
Görevini bilmeyen geriye kim kalıyor?
Siyasiler, aksaklık bütün sizden geliyor!

Millet sizi takipte, takibi sürdürecek,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Özel-Tim "Pkk"nın dumanını atmakta,
Siyaset ve medyamız Özel-Tim`e çatmakta,
Özel-Tim bazısına neden böyle batmakta?

Şimdi çıkıp kim bunu hayıra yorduracak?
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Saysam şimdi bitmez ki yaptığınız gafları,
"Pkk"ya çok özel çıkartılan afları,
Kiminizin ağzında "Federasyon" lafları,

Bu laflar başınıza çok çorap ördürecek!
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

İşte böyle hepiniz ayrı telden çalarsa,
Polisin tuttuğunu mahkemeler salarsa,
Mahkum cezaevini tünel açıp delerse,

Bu yarayı başka kim saracak, sardıracak?
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Demokratik çözümmüş, "CuMuK"muş falan-filan,
Demokratik yollarla savaş mı olur ulan?
Uyanın artık beyler, pilan yapılmış pilan!

Elalem yurdumuzda başka yurt kurduracak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

İki yol var efendim, iki yol tartılmalı,
Ya verip kurtulmalı, ya vurup kurtulmalı,
Hiç vatan verilir mi ? Bu vatan Türk’ün malı...!!

O zaman tek yol kaldı; hasmı olan vuracak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Ne zaman ki kararlı, kesin bir yol izlenir,
Tesbit sağlam yapılır, yapılan da gizlenir,
Çok sürmez bu çakallar bir ayda temizlenir!

Aaah ulan ah, sizdeki fırsat bizde olacak!
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Ne yapıyor bu itler sınırı geçiyorlar,
Askerin yeri belli, vuruyor kaçıyorlar,
Girdikleri bir in var, göğe mi uçuyorlar?

Bulunmalı bunlara açılan kahpe kucak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Kapatın o bölgeyi Allah kulu girmesin,
Ne yerli, ne yabancı basın, yayın görmesin,
Dizi gibi her akşam televizyon vermesin,

Gayet sessiz,sedasız kazınsın köşe bucak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Ama, batı bozarmış ağzımızın tadını!
Bozmuş zaten, bırakın şu batının adını,
Yahu vatan yanıyor, batının avradını

Batı elbet ipe un, serecek, serdirecek,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Amerika, Avrupa körüklüyor bak işte,
İran, Irak, Suriye, hepsi aynı bok işte,
Müslüman Türkün dostu yok kardeşim, yok işte!..

Düşmanın vazifesi, kıracak, kırdıracak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Dikkat edin milletin ayranı kabarmasın,
Temennimiz, netice şu noktaya varmasın,
Kehanete lüzum yok, eğer bu kan durmasın,

Bu millet bu defteri dürecek, dürdürecek,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Türk milleti bu işe el korsa arkadaşlar,
Ne "Tendürek dağı"ndan, ne de "Cudi"den başlar.
Bu millet önce sizi, önce meclisi haşlar!

Tutumunuz bu işi kötüye vardıracak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!

Kürdü, Lazı, Çerkezi, bir ağacın dalları,
O ağacın adı Türk, daha çoktur kolları,
Ağaca balta vuran “Ermeni’nin dölleri”!

Kürt Arifin kardaşı, bu kardaşlık duracak,
Ya bu kanı durdurun, ya millet durduracak!


Frankfurt am Main, 03 Mart 1997


 
 
ozan-arif.ws | ozan-arif.net | ozan-arif.org | arif.info | © 2017 Tüm Hakları Saklıdır

Bu kategoriden diğerleri: « DOLDUK BE!... BU VATAN BİZİM »

Arif'çe

  • NAMIYLA ANILAN YİĞİT, MUHSİN BAŞKAN!..
    Yazan
    Bir ata sözümüz vardır! “ Yiğit namıyla anılır..„ der. Aynen ata sözümüzde de belirtildiği gibi, bazı unvanlar bazı kişiliklere yapışır kalır adeta... Yapıştığı için yapışmaz! Yakıştığı için yapışır ve onları birbirinden koparamazsınız! Tıpkı Muhsin Başkan‘da olduğu gibi... O ülkücü gönüllerin Muhsin Başkanıydı... Meselâ benden beş yaş gençti, O Ankarada Ülkü Ocakları Genel Başkanı, ben ise Samsunda genç bir öğretmen olarak…
    Yazan Perşembe, 24 Mart 2016 21:12 Devamını oku...
Arif'çe

 


"Bir Devrin Destanı" isimli
şiirkitabının 3. baskısını
TÜRK KİTAP EVİ'nden temin edebilirsiniz.



Münchener Str. 13 | 60329 Frankfurt am Main
+49 69 250506

www.turkkitap.de